Laat het systeembeheer van je ICT omgeving over aan de professionals van Altios. Alle apparatuur en programma’s van de organisatie worden gecontroleerd en onderhouden, updates worden uitgevoerd en door actieve continue monitoring kunnen eventuele storingen die vooraf waarneembaar zijn, worden voorkomen. Problemen in de trant van slecht functionerende servers, defecte computers, vastgelopen printers worden direct onderzocht en opgelost door onze ervaren systeembeheerders. Je servers, werkplekken en software worden optimaal onderhouden.
Persoonlijke en directe ondersteuning
Naast de persoonlijke ondersteuning die wij bieden via onze servicedesk die indien gewenst zelfs dag en nacht bereikbaar is, voeren wij ook preventief onderhoud uit. Organisaties hebben genoeg aan één telefoonnummer, waar elke gebruiker terecht kan voor alle ICT support die nodig is. Onze systeembeheerders kunnen eventuele problemen zowel vanaf afstand als op locatie verhelpen en zijn goed gecertificeerd. Wij zorgen ervoor dat je altijd door kunt werken en dat ICT systemen doen wat ze behoren te doen. Onze onderhoudscontracten zijn uiteraard aan te passen naar de wensen van de organisatie. Met deze succesvolle beheerservice bieden wij een compleet en kwalitatief hoog pakket aan organisaties, waarmee wij ons onderscheiden van andere beheerpartijen.